• Lid worden van Rimboe?

Aanmelden seniorenleden

Nieuwe seniorenleden kunnen zich met een volledig ingevuld inschrijfformulier aanmelden als lid bij RKVV Rimboe. Het lid kan pas deelnemen aan voetbal activiteiten na ontvangst van de contributie

Nieuwe leden vanaf 16 jaar dienen een kopie van een geldig legitimatiebewijs te overleggen. Nieuwe leden dienen ook een foto te uploaden via www.voetbal.nl of via de voetbal.nl app. Ook kan de foto naar de ledenadministratie worden gemaild. De foto is nodig voor de digitale wedstrijdzaken app.

Aanmelden Jeugdleden

Nieuwe jeugdleden kunnen zich met een volledig ingevuld inschrijfformulier aanmelden. Lid worden van RKVV Rimboe kan vanaf de dag dat de het jeugdlid 5 jaar wordt.

Nieuwe leden vanaf 10 jaar dienen ook een foto te uploaden via www.voetbal.nl of via de voetbal.nl app. Ook kan de foto naar de ledenadministratie worden gemaild. De foto is nodig voor de digitale wedstrijdzaken app.

Uiteraard gaan wij als vereniging erg zorgvuldig om met uw persoonsgegevens conform de AVG-wet! Raadpleeg hiervoor op onze website het menuitem privacy protocol.